2013. március 24., vasárnap

ZÖLD DIÓS PAVLOVA.


Most  ízesítettem a Pavlova alap receptjét zöld dióval. Egy evő kanál zöld dió szirup került bele.

Az összeállítás is változott.
Előbb házi krémes krémmel, majd saját készítésű,  saját termésű mini kivikből készült dzsemmel kentem meg.
Erre került a fagyasztott cseresznye (szintén saját termés)
Rá a második lap. 
Tetejére tejszínhab  díszítésként  zöld dió szeletek,és cseresznye került.
A zöld dió szirup karamellizálódott a sütéskor, és valami fenséges íze lett a lapoknak.
A  zöld dió karamelles íze, keveredik a cseresznye egyszerű izével, a kivi pikáns aromája már csak ráadás!
Zöld diót  Gooldenfoodtól kapok. 
https://www.facebook.com/goldenfood.info?ref=ts&fref=ts
Egy általuk kiírt versenyben a zöld dió tiszteletbeli nagymamája lettem. 

Csütörtökönként küldöm nekik a recepteket.
 Cserébe kapom a diót. 
Valamikor én is készítettem.
Van egy űveg,  most már 10 éves zöld dió befőttem.



Az elismerés!

Van hozzá egy kis történeti leírás is.



Nincsenek megjegyzések: