2024. január 10., szerda

Fűszeres,csicsókás fánkok.



Maradék főtt burgonyából, és pár csicsókából készült.
A csicsókát a mikróban sütöttem, 800 W, 6 perc.
Kiskanállal kivájtam, és ment a burgonyával, tojással, liszttel együtt a késes aprítóba.
 Ketté osztottam,most fűszereztem kevés borssal, sóval, szerecsendióval.
Lágyabb tésztává kevertem, kevés szódabikarbónával.
Egy kis tejföl sem rontja el!
Fagylaltos kanállal, nagyobb, két kiskanállal kisebb fánkokat szaggattam a bő forró olajba.
 A kisebbeket fahéjas cukorral szórva fogyasztottam.
 A nagyobbakat, gomba pörkölt köreteként használtam fel.
Megjelent itt a mindmegette oldalán is.
Az idei csicsókák, a kertemből.

ITT is olvashatsz róla a blogomban.


1 megjegyzés:

Vicuska írta...

De jó ötlet! Nemcsak a kertedben jártam, hanem a konyhádban is :D