2013. április 14., vasárnap

Medvehagymás muffin és pogácsa.

A medvehagyma jótékony hatásairól ITT olvashatsz.
Ha már van medvehagymám,  muffint és pogácsát sütöttem vele.
40 dkg  sima liszt
20 dkg rétes liszt
10 dkg vaj
10 dkg kókuszzsír
2 db tojás
2 dl tejföl
1,5 tk só
pici cukor
4 dkg élesztő
4 ek burgonya pehely
Fél marék darabolt medvehagyma.
A kenyér sütőre bíztam a dagasztást, kelesztést.
Minden hozzá valót bele raktam és dolgozott. 
Ez az én gépemen 150 perc.
Elő melegít, kever, keleszt ennyi idő alatt.
Mikor leáll a dagasztással, kiveszem , kézzel átgyúrom. 
Levegősebb lesz a tészta.
Vissza teszem és keleszti a gép tovább.
A program végén kinyújtom , felezem. 
Csodálatos zöld színe lett a medvehagymától.
Egyik felét hajtogattam, másik felét megkentem kevés puha kókusz zsírral és feltekertem rúdba. 




Így pihent, majd kinyújtás után , bevagdostam,  szaggattam, formáztam, tojással lekentem.
Egy adag muffin formában sült.



Most amaránt, és szezám mag,sajt is került rá.
AMARÁNT MAG
Az amaránt kitűnő vas, kalcium, magnézium és cink valamint egyéb mikroelem forrás.
Amaránt növény.



2 megjegyzés:

Timi írta...

Olgisom nagyon jól néz ki ez a pogi, muffin !

Olgis írta...

Köszönöm! Nézz be hozzám vár egy díj majd.