2016. október 22., szombat

31.blogkóstolóra!


A 31. blogkóstolóra Tortafüggő Marisz blogját kaptam, már másodszorra.
Legutóbb is tőle főztem.
Annyi sokféle sütit készít, hogy nagyon nehéz volt a választás, hiszen mindegyik finom, jól kipróbált receptekkel.
Csodálom, hogy győzi heti szinten ezt a sok sütést.
Most ezt a sütés nélküli desszertjét választottam.
Feketeeerdő szerű, tálas desszert.
Hasonlót már készítettem, de ez , egészen más.
Egy kicsit változtattam a csoki krém helyett gesztenye került egy rétegként bele.

És a tetejére , nem csoki dara,reszelt csoki került.
Cukrot nem használtam, xilittel dolgoztam.

Laktózmentes tejszínt használtam,és  vanília helyett, mandula aroma került bele, mivel a vaníliára allergiás vagyok.
Nagyon finom lett.

Másnap a legfinomabb, ha marad belőle.
Köszönöm Marisz!



3 megjegyzés:

marisz57 írta...

Köszönöm Olgis, hogy tudtál tőlem választani! Bizonyára xilittel, és gesztenyével is nagyon finom volt. És igen, ha 1-2 napot áll hűtőben, még finomabb, mert jobban összeérik. :)

Takács Veca írta...

https://www.ujsagomat.hu/lidl

Olgis írta...

Ujságot küldsz? Miért?