2015. április 26., vasárnap

A 22. blogkóstolóra!



Én is beneveztem a 22. blogkóstolóra.
"Tűpárna és habverő-alkotok" című , blogját kaptam, már másodszorra.
                                                     
Nagyon nehéz volt a választás , mert ő paleós módon készít ételeket.
Nálam nem minden hozzávaló volt a készleten.
Útifű maghéjat csak ezért szereztem be.
Azóta nagyon megkedveltem.

Előbb egy mártogatóst választottam, de utána megjelent a blogjában ez a soklisztes kenyérke recept.

                             A nagylány unokám éppen diétázó korszakában van, kacsingatva a paleo felé.
Épp kapóra jött ez a recept.
Nekem nem lett annyira barna, mint az eredeti recept, de nagyon finom.
Talán azért, mert én daráltam a lenmagot , csicseriborsót és az amarántot lisztté? Nem tudom.
Egy kicsit több szódabikarbóna került bele, könnyű is lett a bélzete.
Gyakran sütök kenyeret magamnak és láttam az állagából, hogy kell bele kicsit több.
Oreganó a kertemből került szárításra, ennyiben a sajátom.
Nekem is nagyon ízlett és máskor is elkészítem.
Mindig van tojásfehérje lefagyasztva,  lenmagot is mindig használok,így az sem akadály.
Az amaránt már régóta várt felhasználásra.
A puffasztott változatát is használom.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örvendek, hogy végül találtál kedvedre valót és ízlett is. :) Ha elvétve is, de azért akadnak nálam hagyományos alapanyagokkal készült sütik is, amiket nem magamnak készítek.