2015. február 6., péntek

Wellington, sertés szűzpecsenye.


Most  sertés szűzpecsenyét készítettem, Wellington módra.
 Egy nagy darab folpackra fekete erdei sonka került.

Közben elkészült a hagymás, gombás,  sóval borssal fűszerezett massza, amit kevés tejföl, egy db tojás ízesített,és 3 ek zsemlemorzsa kötött meg.
Ezzel a masszával egyenletesen lekentem a sonkákat.

A szűz pecsenyét , körkörösen, forró kókusz olajban megpörösítettem, bezártam a rostokat.
Sóval, borssal,török húsfűszerrel megszórtam és ráfektettem a gombás masszára.

A folpakkal  feltekertem és hűtőbe pihent két órát.
A kiolvasztott leveles tésztába tekertem, amit megkentem tojással.
Forró 200C°-os sütőbe került 10 percre, majd 150 C°-on sült fél órát.
Burgonya püré,  és  őszibarack befőtt került mellé.

Nincsenek megjegyzések: