2014. május 24., szombat

Gyömbéres, bambuszrügyes,csirke mell.


Egy csirkemell
1 ek étkezési kukorica keményítő.
1 ek szója szósz
1 ek balzsamecet
 1 kk reszelt gyömbér
3 cikk zúzott fokhagyma
1 tk grill fűszer keverék.
fél üveg bambuszrügy
só, bors
2 dl tejföl
1 ek liszt

A  nagyobb csíkokra vágott csirkére rakjuk a fűszereket.
Majd az étkezési keményítővel elkeverjük

Pihen fél órát.
Forró olajon megfuttatjuk, majd felöntjük  2 dl vízzel és puhára pároljuk. 
2 dl tejfölben elkeverünk 1 ek lisztet és besűrítjük, jól kiforraljuk. 
A vége felé belerakjuk a lecsöpögtetett bambuszrügyet és a karikára vágott zöld hagymát.
Bármilyen köret megy hozzá.
Nálam most kusz-kusz készült hozzá.

5 megjegyzés:

Roza írta...

Kedves Olgis!
Kérlek, válaszoljál a kérdésemre, nem viccből készültem, a Blogkóstolón el szeretném készíteni...
Köszönöm szépen!
Roza

Olgis írta...

Drága Róza! Nem látok kérdést, hol van?
Különben örülök, hogy ezt választottad. Nagyon finom.
Üdv, Olgis.

Roza írta...

A kérdésem az volt, hogy a bambuszrügyet mikor és hova tegyük bele, mert a recept nem írja...

Olgis írta...

Köszönöm a figyelmedet.Beírtam Ha , jó puha a bambuszrügy, elég csak a végén bele rakni. Érdemes megkóstolni, mert találkoztam már keménnyel is. Bambusz rügy helyett, már készítettem mangold szárral is. Előre megpároltam kevés vajon, vízzel, Vetekszik a bambusz rüggyel.Jó főzőcskézést, majd várom a visszajelzésedet.

Olgis írta...

Válaszolok. lejjebb.