2013. december 4., szerda

Blogkóstoló.

Indult egy játék, a "Gasztroblogok tiltások nélkül" csoportban.

Blogkóstoló 13. forduló: a sorsolás.


Én őt kaptam.
Tűpárna és habverő – alkotok

Ezt a blogot kaptam a sorsoláson. 
Nagy gondban voltam a választásnál, mert sok olyan anyagot használ, ami az én konyhámban nem található.
Ehhez a kekszhez, viszont volt alapanyagom.
A recept itt található. 
Egyszerű és  könnyen elkészíthető.
Ajánlom mindenkinek.
Szeretem a kekszeket, mert az esti Tv nézéshez, mindig van mit rágcsálni.
Szívesen készítettem.
Annál is inkább, mert egy egészséges 
ZABFALATOK 
készültek.
Egy keveset változtattam a recepten. 50 gr vaj helyett
30 gr kókuszzsírt használtam.
Én rúddá formáztam, így pihent a hűtőben.
Szeleteltem, de készült csak hagyományos forma is belőle, kézzel formázva, hogy a recepthez hű maradjak.
Köszönöm, hogy részt vehettem a játékban.

Természetesen az én blogom is részt vett a sorsoláson.
http://konyha-labor.blogspot.hu/
Ő az én blogomból választhat receptet.
Kiváncsi vagyok mit választ.





5 megjegyzés:

Marka írta...

Hmmm, ez nagyon finom lehet! :-)

Névtelen írta...

Örvendek, hogy találtál valamit "ehetőt" a blogban. :) Ismerős a helyzet, mikor az összetevők alapján kell választani, én is hasonló helyzetben vagyok, csak nálam éppen az jelenti nehézséget, hogy számomra is ehető dolgokat tartalmazzon vagy lehessen átalakítani anélkül, hogy valami teljesen más szülessen.

Névtelen írta...

Örvendek, hogy végül találtál valami "ehetőt". :)

Kiss Gyuláné Litvay Ilona írta...

Olgika!
A kosárkádat szeretném megtölteni egy kis karácsonyi "szeretettel"

Olgis írta...

Köszönöm, remélem ízleni fog.